Pre vás

O nás

Sme Vaším spoľahlivým dodávateľom prestížnych talianskych zrnkových káv.

Spokojnosť zákazníkov berieme veľmi vážne a neustále sa snažíme vylepšovať, čo sa zlepšiť dá. Patríme k najrýchlejším dodávateľom zrnkových káv. Všetky kávy uvedené na internetovom obchode máme skladom !

Ak si kávu objednáte v pracovné dni do 11:55, kávu Vám ihneď zabalíme do patričných obalov a ihneď zasielame kuriérskou spoločnosťou. Kávu tak môžete mať už na druhý deň.

Zákazníkov stále dopredu upozorníme, ak chystáme dovolenku alebo nejakú súťaž hneď na našej úvodnej stránke. Zákazník je tak stále informovaný, ako pracujeme a či niečo nechystáme. Ďalším informačným kanálom, ktorým sa snažíme informovať našich zákazníkov o novinkách, akciách a zľavách patrí naša nová FB stránka Caffe Italiano.

Samozrejmosťou je aj rozosielanie newsletterov cez e-mail a to pravidelne každý mesiac, kde informujeme o novinkách, rozšírenom sortimente a v neposlednom rade cez newsletter rozosielame aj zľavové kupóny na nákup v našom internetovom obchode. Ak máte záujem o novinky z newslettera kliknite TU!

Ak máte nejaké otázky, podnety, nápady na zlepšenie našich služieb alebo požiadavky o rozšírenie sortimentu o iné druhy káv, neváhajte nás kontaktovať! Váš názor a nápady oceníme a budeme sa neustále snažiť naplniť Vaše očakávania...

Doprava a platba

Doprava a platba:

DPD-Emblem

- objednávky vytvorené do 11:55h expedujeme v ten istý deň.

0,00€ s DPH - pri objednávke v hodnote nad 72 € s DPH

3,59€ s DPH - zvýhodnená doprava pri objednávke do 1,9kg v hodnote menej ako 72 € s DPH

4,79€ s DPH - pri objednávke v hodnote do 72 € s DPH a hmotnosťou nad 1,9kg   

 

- objednávky vytvorené do 11:00h expedujeme v ten istý deň.

2,69€ s DPH - pri objednávke v hodnote do 72 € s DPH a hmotnosťou do 5kg  

2,99€ s DPH - pri objednávke v hodnote do 72 € s DPH a hmotnosťou od 5kg do 10kg

 

OSOBNÝ ODBER NIE JE MOŽNÝ !


 


     

                                                                                                                                      

 

 Platba:

platba2

1,00 € s DPH Dobierka - platba v hotovosti (kuriérovi dopravnej spoločnosti) pri preberaní tovaru

0,00€ s DPH Prevodom - vopred na účet našej spoločnosti (tovar bude odoslaný po prijatí platby na náš účet)

0,00€ s DPH PayPal - platba platobnou bránou online

0,00€ s DPH Platba cez portál GOPAY platobnou/kreditnou kartou, online bankovým prevodom

 

  Naša obchodná politika je jasná. Sme zameraní na spokojnosť zákazníka, a vieme, že život prináša rôzne situácie. Preto sa každému stane, že na niečo zabudne. Napríklad vlastníte kaviareň a zistíte, že Vám dochádza káva. Čo teraz ? A tu nastupuje spoľahlivý partner - www.CAFFEITALIANO.sk. Vašu objednávku vybavujeme bez zbytočného otáľania a zaručene expedujeme objednávky vytvorené do 11:00(Packeta) / 11:55 (DPD) v ten istý deň. Táto objednávka je doručovaná na druhý pracovný deň. Samozrejme platí to pre tovar skladom a v pracovné dni, pri platbe vopred na účet musíme najprv obdržať úhradu. Áno slovíčko skladom u nás neznamená "možno" je na sklade, alebo u dodávateľa. Tovar máme umiestnený vo vlastnom sklade.



Tím     nove_logo_peto2-1

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI:

 

ZAWMARK PLUS s. r. o.

Hydinárska farma Bodok

Dolné Obdokovce 702

951 04  Veľký Lapáš

 

IČO: 36287067

DIČ: 20 22 15 00 97

DIČ DPH: SK 20 22 15 00 97

 

Registrácia: OR Okresného súdu Nitra, Sro, 17875/N

 

E-mail: obchod@caffeitaliano.sk

Zodpovedný vedúci: Marek Zavacký, tel. +421 37 202 89 67

Prevádzková doba: Pondelok až Piatok od 06.00 do 15:00 hod

Príjem objednávok cez e-shop: Nonstop

Orgán dozoru: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Nitre

 

Staničná 9, P.O. BOX 49A

950 50  Nitra 1

Tel.: +37 772 00 01

E-mail: nr@soi.sk

 

 

Článok I. 

Vymedzenie pojmov

Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je ZAWMARK PLUS, s. r. o., HF Bodok, Dolné Obdokovce 702, 951 04 Veľký Lapáš.

Predávajúcim je ZAWMARK PLUS, s. r. o., HF Bodok, Dolné Obdokovce 703, 951 04 Veľký Lapáš.

Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.caffeitaliano.sk je ZAWMARK PLUS, s. r. o., HF Bodok, Dolné Obdokovce 702, 951 04 Veľký Lapáš.

Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.

Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.

Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

 

 Článok II.

 Cena

Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.

Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 

Článok III.

 Objednávka

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.

Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.

Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.

Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Predávajúci má právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný vrátiť do 14 dní.

 Minimálna hodnota objednávky

Minimálna hodnota objednávky je 12€ vrátane DPH. Pod túto hodnotu nie je možné vytvoriť objednávku.

 

Článok IV.

 Platobné podmienky

Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)

platba pri osobnom prevzatí na predajni

platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet

platba prostredníctvom platobnej brány PayPal a GoPay

platba prostredníctvom platobnej / kreditnej karty

Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:

zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,

zľavu za opakovaný nákup,

zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,

Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

 

Článok V.

 Dodacie podmienky

Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.

Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.

Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.

Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom: kuriérskej spoločnosti DPD.

 

Článok VI.

 Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

Poplatok za prepravu kuriérskou spoločnosťou je:

DPD

0,00€ s DPH- pri objednávke v hodnote nad 72 € s DPH

3,59€ s DPH- pri objednávke v hmotnosti do 1,9 kg

4,79€ s DPH- pri objednávke v hmotnosti od 1,9 Kg

Packeta

2,69€ s DPH - pri objednávke v hodnote do 72 € s DPH a hmotnosťou do 5kg  

2,99€ s DPH - pri objednávke v hodnote do 72 € s DPH a hmotnosťou od 5kg do 10kg

 

Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi): doplatok 1,00€ s DPH.

Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

 

Článok VII.

 Prevod vlastníckeho práva

Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

 

Článok VIII.

 Storno kúpnej zmluvy

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.

 

 Článok IX.

 Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).

Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.

Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Vrátená suma bude ponížená o 6€ bez DPH, pričom sa jedná o náklady na dopravné a balené.

 

Článok X.

 Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

Kupujúci je povinný:

prevziať objednaný tovar,

zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,

prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Predávajúci je povinný:

dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,

spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

 

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.

 

  1. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne: a) právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami, b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail., c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne, d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje, e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom, f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona, g) právo na prenosnosť osobných údajov, h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.

 

  1. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, bankové spojenie v prípade online platieb, 1 , ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.

 

  1. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľa, ktorý je prevádzkovateľom internetového portálu:

 

heureka.sk so službou Overené zákazníkmi, spoločnosť Heureka Shopping, s.r.o. so sídlom Karolínksa 650/1, 186 00 Praha, IČO: 02387727 /

pricemania.sk so službou Hodnotenie obchodu, spoločnosť Pricemania s. r. o., so sídlom Karpatská 6, 811 05 Bratislava, IČO: 438605992 /

najnakup.sk so službu Na názoroch záleží, spoločnosť MINET s.r.o. L.Svobodu 46, 976 32 Badín, Slovensko, IČO: 44325894 

 

aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvala jednorázovo osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a informácie o objednanom tovare za  účelom hodnotenia kvality nákupu. Pre účely tohto hodnotenia zašle sprostredkovateľ jednorazový e-mail kupujúcemu s možnosťou hodnotenia.

  1. Prevádzkovateľ poveril sprostredkovateľa analytických a marketingových služieb, internetové portály:

 

facebook.com, so službou Facebook Pixel, spoločnosť FACEBOOK INC, so sídlom 1601 WILLOW ROAD, MENLO PARK, CA 94025

google.com, so službou Google Analytics, spoločnosť Google LLC, so sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043

 

aby v mene prevádzkovateľa e-shopu spracúvala údaje o nakupujúcich v rozsahu: IP adresa návštevníka, použitý internetový prehliadač, operačný systém, informácie o použitom zariadení a krajiny pripojenia, dĺžke času strávenom na stránkach a pohybe na stránkach e-shopu a informácie o objednanom tovare, množstve a cene nakúpených produktov, bez zbierania citlivých osobných údajov ako je: meno, priezvisko, e-mail, adresa alebo iné identifikačné údaje nakupujúcich spoločností alebo iné citlivé identifikačné údaje nakupujúcich fyzických osôb, s cieľom marketingovo-obchodných analýz spotrebiteľského správania, ktoré nám umožňujú zlepšovať naše služby a priblížiť sa viac potrebám zákazníkov.

  1. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase koľko času strávite prezeraním tých stránok a informácie o tom z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.

 

  1. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.

 

  1. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.

 

  1. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.

 

  1. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.

Článok XII.

 Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.

Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.

Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 Článok XIII.

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.

Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. augusta 2016.

 Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.

Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok.

Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

  • k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
  • nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
  • zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
  • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
  • používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  • zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  • zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku, ale na vlastné náklady alebo osobne doniesť do sídla firmy. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. Predávajúca spoločnosť neručí za fyzické poškodenie počas prepravy, v prípade prevzatia poškodeného tovaru, ktoré nastalo počas prepravy k nám je reklamácia neplatná.  K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).

Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,

pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).

Reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.

Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. 

Súhlas s fakturáciou e-mailom:

Na základe súhlasu sa dodávateľ zaväzuje odosielať odberateľovi  faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu, ktorá je uvedená v súhlase.  Odberateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese, ďalej vyhlasuje, že si je vedomý, že uvedené údaje sú predmetom obchodného tajomstva, a že je povinný toto obchodné tajomstvo zachovávať. Faktúru je potrebné si vytlačiť do papierovej formy. Faktúra je daňovým dokladom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.  Dodávateľ nezodpovedá za poškodenie údajov dokladu, ktoré boli spôsobené poruchou na telekomunikačnej trase pri použití internetu. V prípade pochybností sa doručenie  faktúry považuje za doručenú po uplynutí troch dní od dňa preukázateľného odoslania dokladu odberateľovi. Odberateľ sa zaväzuje neodkladne oznámiť dodávateľovi, že faktúra nebola doručená. V prípade nesplnenia si povinností nie je dodávateľ povinný preukazovať odoslanie takejto faktúry a táto sa považuje za doručenú.

Konateľ spoločnosti: Marek Závacký
   (aktualizované 31. Mája 2019)      .

Ochrana osobných údajov

PREHLÁSENIE PREVÁDZKOVATEĽA O SPRACÚVAVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

Prevádzkovateľ ZAWMARK PLUS, s.r.o. so sídlom Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04, IČO: 36287067 ako prevádzkovateľ webového sídla https://www.caffeitaliano.sk/ ďalej len „prevádzkovateľ“), že na zaistenie ochrany práv dotknutých osôb prijal primerané technické a organizačné opatrenia, ktoré deklarujú zákonné spracúvanie osobných údajov. Prevádzkovateľ ďalej zaviedol transparentný systém zaznamenávania bezpečnostných incidentov a akýchkoľvek otázok zo strany dotknutej osoby, ako aj iných osôb.

Jednotlivé informácie sa môže dotknutá osoba dozvedieť aj telefonicky na: 0372028966, emailom: obchod@caffeitaliano.sk, osobne na adrese Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04, alebo na webovom sídle prevádzkovateľa:  https://www.caffeitaliano.sk/rubriky/pre-vas/ochrana-osobnych-udajov/.

Nižšie uvádzame informácie o spracúvaní a ochrane osobných údajov v zmysle nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len: „zákon o ochrane osobných údajov“).

 

Prevádzkovateľ

 

ZAWMARK PLUS, s.r.o.

Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04

IČO: 36287067

 

Vaše údaje spracúvame pre vlastné účely ako Prevádzkovateľ. To znamená, že my stanovujeme účely, pre ktoré Vaše osobné údaje zhromažďujeme, určujeme prostriedky spracúvania a zodpovedáme za ich riadne vykonanie.

 

Zoznam našich sprostredkovateľov a príjemcov, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje

 

Pri navštívení nášho webového sídla https://www.caffeitaliano.sk/, pri vyžiadaní, pri zaregistrovaní užívateľského konta a zasielaní marketingových materiálov – newslettrov, Vaše údaje spracúva aj ďalší subjekt, ktorý sa nachádza v postavení sprostredkovateľa alebo príjemcu:

Jaroslava Nagyová MAX ekonom, Hviezdoslavova 150/45, Bojnice 97201, IČO: 37075543 - vedenie účtovníctva  

Websupport, s.r.o., Karadžičova 7608/12 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov, IČO: 36421928 - web hosting

Shoptet, a.s., Dvořeckého 628/8 169 00 Praha 6 Česká republika, IČO: 28935675 - web hosting

MAURIT, s.r.o., Tajovského 225/8, Dubnica nad Váhom 018 41, 36739022 - externá dodávka prác a služieb

DPD SK, s.r.o., Trňanská 6, 96001 Zvolen 1 , 46489592 - prepravná spoločnosť

Google Ireland Limited, Gordon House Barrow Street, Dublin - reklama

Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Dublin - reklama

Heureka Group a.s., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín - nákupný portál

Packeta Slovakia s.r.o., Kopčianska 3338/82A, 85101 Bratislava - prepravná spoločnosť

                                                             

Účel spracúvania osobných údajov

 

V mene ZAWMARK PLUS, s.r.o. ako prevádzkovateľ, získavame od Vás iba tie údaje, ktoré skutočne potrebujeme na poskytnutie plnohodnotnej služby a predaja produktov, pri poskytovaní klientskej a produktovej podpory, alebo pri vybavovaní prípadne vzniknutých reklamácií. Účely spracúvania osobných údajov pri  jednotlivých procesných krokoch sú:

 

  • Pri komunikácii s klientmi telefonicky, osobne, formou elektronickej/papierovej pošty, spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – oprávneného záujmu za účelom reakcie na Vami podaný dopyt/podnet alebo otázku ohľadne poskytovaných služieb a dodávaných produktov, kedy je nevyhnutné verifikovať relevantnosť požiadavky, alebo realizovať prípadný následný kontakt Vás ako dotknutej osoby
  • V prípade prejavenia záujmu o naše služby, pri vytváraní objednávky služieb telefonicky, osobne, formou elektronickej/papierovej pošty alebo priameho nákupu prostredníctvom internetového obchodu https://www.caffeitaliano.sk/ spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – kde spracúvanie údajov je nevyhnutné na vykonávanie potrebných opatrení podľa Vašich požiadaviek ako objednávateľa pred uzatvorením a potvrdením objednávky, čiže počas procesu predzmluvného vzťahu - napr. identifikácia klienta počas vytvárania, definovania alebo úpravy objednávky, určenie alebo zmena adresy a času dodania, prípadne doplnenia iných potrebných údajov na uzatvorenie objednávky
  • Po potvrdení objednávky, čiže po vzniknutí zmluvného vzťahu medzi prevádzkovateľom ZAWMARK PLUS, s.r.o. a Vami ako dotknutou osobou objednávateľom / klientom, pri potrebnej kooperatívnej komunikácií s klientom, pri informovaní o zmenách stavu objednávky, pri finálnom osobnom doručovaní, alebo pri príprave a vystavovaní daňového dokladu (faktúry) spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – kde spracúvanie údajov je nevyhnutné pre naplnenie zmluvného vzťahu, ktorej zmluvnou stranou ste Vy ako dotknutá osoba klient
  • Prostredníctvom webového sídla ZAWMARK PLUS, s.r.o. máte možnosť si dobrovoľne vytvoriť a zaregistrovať užívateľské konto, prostredníctvom ktorého je možné realizovať zjednodušené online nakupovanie a evidenciu všetkých nákupov, alebo zaregistrovať si emailovú adresu ako odberateľ produktových noviniek - newslettrov, kde spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia GDPR – na základe udeleného súhlasu so spracúvaním Vašich osobných údajov.

 

Zoznam spracúvaných osobných údajov

 

  • Údaje pri registrácií na odber newslettera – produktových noviniek

      -  Adresa elektronickej pošty

  • Údaje potrebné pre registráciu užívateľského konta

     - Meno a priezvisko

     - Adresa elektronickej pošty

     - Adresa trvalého bydliska, prípadne iná korešpondenčná adresa pre doručenie zásielky

     - Telefónne číslo

     - Osobné prístupové heslo

  • Údaje potrebné pre realizáciu objednávky

    - Meno a priezvisko

    - Adresa elektronickej pošty

    - Adresa trvalého bydliska, prípadne iná korešpondenčná adresa pre doručenie zásielky

    - Telefónne číslo

  • Fakturačné údaje

    - Meno a priezvisko

    - Adresa trvalého bydliska, prípadne iná korešpondenčná adresa pre potreby fakturácie

    - číslo účtu / IBAN

 

  • Kontaktné údaje v prípade doručovania zásielky

    - Meno a priezvisko

    - Adresa trvalého bydliska alebo iná korešpondenčná adresa pre doručenie zásielky

    - Telefónne číslo - pre potreby potvrdenia dátumu, času a miesta doručenia, alebo v prípadne vykonania    

   zmeny v objednávke

    - Adresa elektronickej pošty - pre potreby zaslania elektronického potvrdenia objednávky a zmeny stavu objednávky, zároveň ako núdzový komunikačný prostriedok ak zákazník nie je dostupný na uvedenom telefónnom čísle.

 

Doba spracúvania a uchovávania Vašich osobných údajov

 

Vaše osobné údaje, ktoré sme spracovali, alebo spracúvame v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – v rámci plnenia záväzkov prevádzkovateľa ZAWMARK PLUS, s.r.o. voči objednávateľom a klientom, ďalej spracúvame za účelom splnenia si našich zákonných povinností na úseku daní a účtovníctva, ktoré nám vyplývajú zo všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. uchovávanie jednotlivých účtovných záznamov Vašich potvrdených objednávok a fakturácie pre účely doručenia vybraného tovaru na Vašu kontaktnú adresu v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, pre prípady preukázania splnenia si daňových povinností v zmysle daňových právnych predpisov zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov, zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní a pod.), musíme uchovávať po dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi. V každom prípade sa ale riadime zásadou minimalizácie uchovávania osobných údajov v zmysle čl. 5 ods. 1 písm. e) Nariadenia GDPR a preto budú Vaše osobné údaje, ktoré nepodliehajú archivácii podľa osobitných právnych predpisov, vymazané alebo anonymizované.

Osobné údaje spracúvané v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia GDPR – na základe Vami udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov za účelom vytvorenia a vedenia užívateľského konta, alebo za účelom zasielania aktuálnych marketingových noviniek spracúvame údaje po dobu 3 rokov , alebo do odvolania súhlasu. V prípade končiacej doby spracúvania údajov  realizujme kontakt písomnou formou alebo prostredníctvom elektronickej pošty, kedy je možné súhlas so spracúvaním osobných údajov na definovaný účel obnoviť a predĺžiť na nasledujúce obdobie spracúvania. V prípade neudelenia súhlasu pri obnovovaní a predlžovaní účelu spracúvania, alebo nereagovaní na vykonaný kontakt, Vaše osobné údaje už nebudeme ďalej spracúvať - tzn. automaticky údaje vyradíme z evidencie, elektronické údaje technicky vymažeme zo systémov a fyzicky skartujeme.

Osobné údaje spracúvané v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – na základe oprávneného záujmu, ktoré boli získané pri reakcii na Vami podaný dopyt/podnet alebo otázku ohľadne poskytovaných služieb a dodávaných produktov, kedy bolo nevyhnutné verifikovať relevantnosť požiadavky, alebo realizovať prípadný následný kontakt klienta/dotknutej osoby, po vybavení neboli následne postúpené do  predzmluvného  alebo zmluvného vzťahu sú bezodkladne vymazané.

Ako Prevádzkovateľ zabezpečíme výmaz osobných údajov bez zbytočného odkladu po tom, ako: boli ukončené všetky zmluvné vzťahy medzi Vami a Prevádzkovateľom; a/alebo

- zanikli všetky Vaše záväzky voči Prevádzkovateľovi; a/alebo

- boli vybavené všetky Vaše reklamácie a žiadosti; a/alebo

- boli vysporiadané všetky ďalšie práva a povinnosti medzi Vami a Prevádzkovateľom ; a/alebo

- boli naplnené všetky účely spracúvania stanovené právnymi predpismi alebo účely spracúvania, na ktoré ste nám dali súhlas, ak spracúvanie prebiehalo na základe súhlasu dotknutej osoby; a/alebo

- uplynula lehota, na ktorý bol súhlas udelený alebo dotknutá osoba svoj súhlas odvolala; a/alebo

- bolo vyhovené žiadosti dotknutej osoby o výmaz osobných údajov a bol naplnený niektorý z dôvodov odôvodňujúcich vyhovenie tejto žiadosti; a/alebo

- nastala rozhodná právna skutočnosť pre skončenie účelu spracúvania a zároveň uplynula aj ochranná retenčná lehota vymedzená s ohľadom na princíp minimalizácie doby uchovávania osobných údajov;

- a súčasne netrvá oprávnený záujem Prevádzkovateľa, zanikli všetky povinnosti Prevádzkovateľa stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré si vyžadujú uchovávanie osobných údajov dotknutej osoby (najmä na účely archivácie, výkonu daňovej kontroly a pod.), alebo ktoré by bez ich uchovania nebolo možné splniť.

Akékoľvek náhodne získané osobné údaje v žiadnom prípade ďalej systematicky nespracúvame na žiadny nami vymedzený účel. Ak je to možné, informujeme dotknutú osobu, ktorej náhodne získané osobné údaje patria o ich náhodnom získaní a podľa povahy prípadu jej poskytneme potrebnú súčinnosť vedúcu k obnoveniu kontroly nad jej osobnými údajmi. Ihneď po týchto nevyhnutných úkonoch smerujúcich k vyriešeniu situácie, všetky náhodne získané osobné údaje bezodkladne bezpečným spôsobom zlikvidujeme.

V prípade záujmu o ďalšie informácie o konkrétnej dobe uchovávania Vašich osobných údajov nás prosím kontaktujte prostredníctvom kontaktných údajov uvedených na našom webovom sídle

 

Kamerové systémy na našej prevádzke

 

Naše priestory prevádzky (v interiéri) sú monitorované kamerovým bezpečnostným systémom s možnosťou vyhotovovania záznamom. Bezpečnostný systém na prevádzke je zavedený v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – oprávneného záujmu za účelom ochrany majetku pred krádežou alebo poškodením, ako aj z dôvodu objasňovania možnej nezákonnej činnosti. Prevádzkovateľom kamerového systému sme my, spoločnosť ZAWMARK PLUS, s.r.o. Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04, IČO: 36287067

Doba uchovávania kamerového záznamu je 72 hodín.

 

Zverejnenie údajov

 

Prevádzkovateľ získané údaje v žiadnom prípade nezverejňuje.

 

Cezhraničný prenos osobných údajov

 

Cezhraničný prenos osobných údajov sa neuskutočňuje.

 

Práva a povinnosti dotknutej osoby

 

  • Zákazník je povinný uviesť iba úplné a pravdivé údaje.
  • Zákazník sa zaväzuje, že v prípade zmeny svoje údaje zaktualizuje a to najneskôr pred zrealizovaním prvej objednávky nasledujúcej po vzniku zmeny.
  • Zákazník sa zaväzuje, že ak poskytne osobné údaje tretej osoby (meno, priezvisko, telefónne číslo), robí tak iba s jej súhlasom a dotknutá osoba je oboznámená s postupmi, právami a povinnosťami, ktoré sú uvedené na tejto stránke.
  • Ako náš klient a dotknutá osoba máte v stanovenom rozsahu právo rozhodovať o nakladaní s Vašimi osobnými údajmi. Uplatniť nižšie uvedené práva si môžete:
    - Osobne na kontaktom mieste prevádzkovateľa Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04;
    - Prostredníctvom našej zákazníckej linky: 0372028966;
    - Prostredníctvom elektronickej pošty: obchod@caffeitaliano.sk;
    - Písomne na adrese Prevádzkovateľa: ZAWMARK PLUS, s.r.o., Hydinárska farma Bodok, Dolné Obdokovce 702 Veľký Lapáš, 951 04

 

Budeme sa Vám snažiť odpovedať čo najskôr, vždy Vám však odpovieme najneskôr do 30 dní od doručenia Vašej žiadosti. Platné právne predpisy a Nariadenie GDPR, resp. Zákon Vám zabezpečujú najmä:

 

Právo na prístup – Máte právo od nás požadovať potvrdenie o tom, či sa spracúvajú Vaše osobné údaje, a pokiaľ tomu tak je, získať kópiu týchto údajov a dodatočné informácie vyplývajúce z čl. 15 Nariadenia, resp. § 21 Zákona. V prípade, že o Vás získavame veľké množstvo údajov, môžeme od Vás požadovať, aby ste špecifikovali svoju požiadavku na okruh konkrétnych údajov, ktoré o Vás spracúvame.

Právo na opravu – K tomu, aby sme o Vás neustále spracúvali len aktuálne osobné údaje potrebujeme, aby ste nám ich zmenu oznámili čo najskôr ako nastane. V prípade, že o Vás spracúvame nesprávne údaje, máte právo požadovať ich opravu.

Právo na výmaz – Ak budú naplnené podmienky článku 14 Nariadenia, resp. § 23 Zákona, môžete požadovať výmaz Vašich osobných údajov. O výmaz preto môžete žiadať napríklad ak ste odvolali Váš súhlas so spracúvaním osobných údajov a neexistuje iný právny základ spracúvania, alebo v prípade, že Vaše osobné údaje spracúvame nezákonne, alebo sa pominul účel, na ktorý sme Vaše osobné údaje spracúvali a nespracúvame ich za iným kompatibilným účelom. Vaše údaje však nevymažeme ak sú potrebné na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

Právo na obmedzenie spracúvania – Ak budú naplnené podmienky článku 18 Nariadenia, resp. § 24 Zákona, môžete od nás požadovať, aby sme obmedzili spracúvanie Vašich osobných údajov. O obmedzenie preto môžete žiadať napríklad počas toho, ako namietate správnosť spracúvaných údajov alebo v prípade, že je spracúvanie nezákonné a Vy si neželáte, aby sme údaje vymazali, ale potrebujete, aby ich spracúvanie bolo obmedzené počas toho ako si uplatníte Vaše práva. Vaše údaje naďalej spracúvame ak existujú dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

Právo na prenosnosť – Ak je spracúvanie založené na Vašom súhlase alebo vykonávané za účelom plnenia zmluvy uzatvorenej s Vami a zároveň vykonávané automatizovanými prostriedkami, máte právo od nás obdržať Vaše osobné údaje, ktoré sme od Vás získali v bežne používanom strojovo čitateľnom formáte. Ak o to budete mať záujem a bude to technicky možné, Vaše osobné údaje prenesieme priamo k inému prevádzkovateľovi. Toto právo nebude možné uplatniť na spracúvanie vykonávané z dôvodu plnenia úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci.

Právo namietať voči spracúvaniu – Ak spracúvame Vaše osobné údaje z dôvodu plnenia úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci nám zverenej, alebo pokiaľ je spracúvanie vykonávané na základe našich oprávnených záujmov či oprávnených záujmov tretej strany, máte právo namietať voči takémuto spracúvaniu. Na základe Vašej námietky spracúvanie osobných údajov obmedzíme a pokiaľ nepreukážeme závažné oprávnené dôvody spracúvania, ktoré prevažujú nad Vašimi záujmami, právami a slobodami alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, osobné údaje naďalej spracúvať nebudeme a Vaše osobné údaje zmažeme. Máte právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Po vznesení námietky Vaše osobné údaje už na tento účel spracúvať nebudeme.

Právo podať sťažnosť – Ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s Nariadením, resp. Zákonom, máte právo podať sťažnosť na jeden z príslušných dozorných orgánov, najmä v členskom štáte Vášho obvyklého pobytu, miesta výkonu práce alebo v miesta údajného porušenia. Pre územie Slovenskej republiky je dozorným orgánom Úrad pre ochranu osobných údajov, so sídlom: Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika, web: www.dataprotection.gov.sk, tel.: +421 /2/ 3231 3220.

Právo odvolať súhlas – Ak je spracúvanie Vašich osobných údajov založené na súhlase, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na už vykonané spracúvanie. Ak sa kedykoľvek neskôr rozhodnete, že máte záujem opätovne dostávať od nás obchodné a marketingové ponuky o našich produktoch a službách, svoj odvolaný súhlas (respektíve podanú námietku) môžete kedykoľvek znovu udeliť, a to ktoroukoľvek vyššie uvedenou formou kontaktu.

 

Kontaktné údaje Úradu a zodpovednej osoby

 

Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Adresa:

Hraničná 12

820 07, Bratislava 27

Slovenská republika

IČO: 36 064 220

 

Podateľňa:

pondelok – štvrtok: 8:00 - 15:00

piatok: 8:00 - 14:00

 

Telefonické konzultácie v oblasti ochrany osobných údajov:

Utorok a Štvrtok od 8:00 do 12:00 +421 2 323 132 20

Sekretariát predsedu úradu +421 2 323 132 11

Sekretariát úradu +421 2 323 132 14      

Fax: +421 2 323 132 34

Hovorca:

mobil: 0910 985 794

e-mail: hovorca@pdp.gov.sk

 

E-mail :

  1. a) všeobecne: dozor@pdp.gov.sk
  2. b) pre poskytovanie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.: info@pdp.gov.sk
  3. c) webové sídlo: webmaster@pdp.gov.sk
  4. d) na podávanie žiadostí o poskytnutie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám využite on-line formulár.
  5. e) emailová adresa, prostredníctvom ktorej Vám bude Úrad poskytovať poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov. Je určená pre deti, mládež, študentov, učiteľov, rodičov, ktorí majú podozrenie, že ich osobné údaje boli zneužité: ochrana@pdp.gov.sk

 

Vzor návrhu na začatie konania o ochrane osobných údajov môžete nájsť na webovom sídle Úradu (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/content/konanie-o-ochrane-osobnych-udajov).

 

Zabezpečenie webového sídla

 

Webové sídlo https://www.caffeitaliano.sk/ používa pri akomkoľvek pripojení užívateľa a prenose akýchkoľvek údajov šifrované pripojenie SSL, ktoré znemožňuje prístup tretích osôb k prenášaným údajom počas ich prenosu na internete a pozmeňovanie takýchto údajov tretími osobami. Databázy prevádzkovateľa obsahujúce osobné údaje sú chránené šifrovaním a neverejnými prístupovými údajmi v súlade s najmodernejšími technickými štandardmi.

 

 

Zásady používania súborov cookies

 

V súlade s §55 ods.5 Zákona NRSR č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov si vás dovoľujeme informovať o používaní cookies a upriamiť Vašu pozornosť na možnosť zmeny nastavenia svojho internetového prehliadača pre prípad, že vám aktuálne nastavenie využívania cookies nevyhovuje.

Čo sú cookies?

Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť do internetového prehliadača odosielané pri návšteve webových stránok a ukladané do Vášho zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na internet, ako napr. smartphone alebo tablet) presnejšie do priečinka pre súbory internetového prehliadača. Cookies obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú, dátum svojho vzniku a informácie pomocou ktorých si vie stránka „všimnúť“ určité vstupy, nastavenia a preferencie (napríklad prihlásenie sa, reč, veľkosť písma a iné preferencie zobrazovania) počas určitého času, takže ich nemusíte pri nasledujúcich návštevách alebo pri pohybe na stránke nanovo zadávať. Cookies môžu tiež slúžiť na zachytenie toho, ako stránku používate, a na jeho analýzu. Existujú tzv. session cookies, ktoré sa vymažú po zavretí okna prehliadača, a tzv. permanentné cookies, ktoré sa ukladajú počas dlhšieho časového obdobia na Vašom harddisku a až po uplynutí určeného času ich prehliadač vymaže.

 

Používanie cookies

Používaním stránok prevádzkovaných ZAWMARK PLUS, s.r.o. vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s nastavením Vášho internetového prehliadača. Ak navštívite naše webové stránky, v prehliadači máte povolené prijímanie súborov cookies, nevykonáte zmenu nastavení internetového prehliadača a pokračujete v návšteve našich web stránok považujeme to za prijatie našich podmienok používania súborov cookies.

Súbory cookies, ktoré používame, nepoškodzujú váš počítač.

 

Prečo používame cookies?

Cookies používame s cieľom optimálne vytvárať a neustále skvalitňovať naše služby, prispôsobiť ich Vašim záujmom a potrebám, zlepšovať ich štruktúru a obsah, ako aj na vytváranie zaujímavých ponúk pre Vás. Prevádzkovateľ ZAWMARK PLUS, s.r.o. nepoužíva údaje získané používaním cookies ako kontaktné údaje na kontaktovanie prostredníctvom pošty, elektronickej pošty alebo telefónu. V rozsahu, v akom jednotlivé implementované cookies spracúvajú údaje, dochádza k spracúvaniu v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – oprávneného záujmu za účelom zachovania čo najlepšej funkcionality a optimalizácii internetovej stránky a propagačných nástrojov, na cielený a efektívny marketing.

 

Ako môžete nastavenia cookies zmeniť?

Väčšina internetových prehliadačov je pôvodne nastavená na automatické akceptovanie cookies. Toto nastavenie môžete zmeniť zablokovaním cookies alebo upozornením v prípade, že sa majú cookies poslať do vášho zariadenia. Inštrukcie na zmenu cookies nájdete vo voľbe „ pomoc“ každého prehliadača. Ak používate rozličné zariadenia na prístup k stránkam (napr. počítač, smartphone, tablet), odporúčame každý prehliadač na každom zariadení prispôsobiť vašim preferenciám cookies.

Konkrétny postup pre najpoužívanejšie webové prehliadače nájdete tu:

          Chrome
          Safari
         
Internet Explorer
         
Firefox
          Android

Prečo si ponechať nastavenie cookies?

Používanie cookies a ich povolenie vo webovom prehliadači je na vašom rozhodnutí. V prípade zmeny ich nastavenia však môžu mať niektoré naše webové stránky obmedzenú funkčnosť a znížený užívateľský komfort.

 

na stiahnutie Ochrana osobných údajov

Konateľ spoločnosti: Marek Závacký
Zodpovedná osoba za ochranu osobných údajov

 

Aktualizované podmienky ochrany osobných údajov dňa 14.1.2022

Darček k nákupu

darcek info

 

Darček k nákupu je možné získať nad určitú hodnotu.

Produkty sú rôzne podľa ponuky.


 

 

Odber noviniek

 

Pre prihlásenie sa do noviniek od Caffeitaliano kliknite na odkaz nižšie

 

 

PRIHLÁSIŤ SA

 

Novinky obrázok

  

 

Ak sa prihlásite, budete od nás dostávať každý týždeň skvelé ponuky na produkty, zľavové kódy, užitočné články alebo informácie o nových produktoch, ktoré budeme mať v ponuke.

Tešíme sa na Vás.

 

Talianske umenie kávy

Talianska Káva: Umenie, Tradícia a Chuť

Talianska káva, známa svojou silou, bohatosťou a umením prípravy, je viac než len nápoj - je to kultúrny fenomén. Poďme sa ponoriť do sveta talianskej kávy a objaviť, čo robí tento elixír tak výnimočným.

História Talianskej Kávy: Začiatky Pohára Perfekcie

Cesta talianskej kávy sa začína v 16. storočí, kedy bola káva prvýkrát priviezla do Talianska. Pôvodne vnímaná s podozrením, káva sa rýchlo stala populárnou vďaka otvorení prvých kaviarní v mestách ako je Benátky a Rím. Tieto kaviarne sa stali miestami stretávania, diskusií a zrodom talianskeho kávového umenia.

Espresso: Srdce Talianskej Kávovej Kultúry

Espresso, esencia talianskej kávy, je koncentrovaný nápoj pripravovaný prechodom horúcej vody pod vysokým tlakom cez jemne mletú kávu. Jeho silná chuť a charakteristická krémová vrstva sú ikonické. Espresso je základom mnohých ďalších nápojov, ako sú cappuccino, latte a macchiato.

 

 

Cappuccino a Café Latte: Príbehy za Penou

Cappuccino, pomenovaný podľa farby hábitov kapucínskych mníchov, je harmonickou zmesou espressa, horúceho mlieka a mliečnej peny. Café Latte, viac mlieka než kávy, je ideálny pre tých, ktorí uprednostňujú miernejšiu chuť.

 

 

Kaviarne: Srdce Talianskeho Spoločenského Života

Talianske kaviarne, známe ako "caffè", sú viac než len miesta na pitie kávy. Sú to centrá spoločenského života, miesta pre diskusie, stretnutia a relax. Od historických kaviarní v Benátkach až po moderné kaviarne v Miláne, každá má svoj vlastný charakter a príbeh.

 

 

 

Domáce Espresso a Moka: Taliansky Rituali doma

Talianska kávová kultúra prenikla aj do domácností. Moka kanvica, vynájdená Alfonso Bialetti v roku 1933, je domácim spôsobom na prípravu espressa. Je symbolom talianskeho dizajnu a domácej pohody.

 

Záver: Káva ako Zrkadlo Talianskej Duše

Talianska káva nie je len o chuti, je to o tradícii, rodine, priateľstve a umení. Je to zrkadlo talianskej duše, odrážajúce jej vášeň, štýl a históriu.

Expedícia počas sviatkov

 

Vážený zákazníci,
počas sviatkov  expedujeme nasledovne:

 

Štvrtok 28.03.2024 EXPEDUJEME expedujeme iba objednávky prijaté do 12:00
Piatok 29.03.2024 ZATVORENÉ objednávky prijímame, expedujeme až 02.04.2024
Sobota 30.03.02024 víkend objednávky prijímame, expedujeme až 02.04.2024
Nedeľa 31.03.2024 víkend objednávky prijímame, expedujeme až 02.04.2024
Pondelok 01.04.2024 ZATVORENÉ objednávky prijímame, expedujeme až 02.04.2024
Utorok 02.04.2024 OTVORENÉ bežná expedícia

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz